marți, 21 iulie 2009

chuck norris nu haleste, el da la oase pana se satura

Pe cand ma pregateam sa imi savurez micul dejun in pat, cu bavetica mea murdara de gem si pete de vin rosu imi sageteau pepenele rosu si chel, ars bine prin statiile de tramvai, sub arsita verii toride, numai ipoteze din geometria descriptiva: daca se da un corp solid, sub asternut, cum pot sa sprijin o tava cu cereale scaldate savuros in lapte expirat de proiectia corpului respectiv de deasupra asternutului? Am renuntat in scurt timp, mi-am luat gandul rapid de la formule si mi-am zis ca raspunsul la intrebarea care ma provoaca intelectual in fiecare dimineata nu este de gasit, nici astazi, in paginile cartilor de matematica. Rabdare si tutun. Asta meriti, daca te sui in stare de ebrietate pe ponei sa-ti faci poze pentru profilul de hi5, cazi si te alegi cu ambele maini gipsate.

Tocmai ce butonam dibace telecomanda cu un singur deget ca am dat peste chuck norris, care fix in acel moment a tras o flegma apoasa, printre firele-i de par roscovane, care ii dau un aer masculin fizionomiei, de altfel, blande, dupa care a adaugat printre dinti, flegmatic “mercs”. Mi-am amintit brusc de celebrele glumite cu maestrul si mi-am zis in gand ca chuck norris face supradoza de vomitive puternice doar ca sa traga o flegma. Am ras. Apoi m-am intristat brusc. Imi amintisem ca “Chuck Norris once walked down the street with a massive erection. There were no survivors”. Mie doar mi-a trecut pofta de mancare.


PS: „This is for you Shidoshi”. Get well soon

Un comentariu: