marți, 9 iunie 2009

Mai multe despre mine

Fire narcisista pana in adancul maduvei oaselor pot trece adesea, in privirile profanilor in ale psihologiei sau ai artei comunicarii non-verbale drept modest, cuminte, fara o personalitate prea puternica. Echivalentul, in termeni yahoo! messenger personajului dubios din lista, care nu trateaza preferential pe nimeni: “invisible to everyone”. Privirea mea ingandurata, pe care o cauti obsedant in mijloacele de transport in comun te face sa crezi ca cel putin doua dintre gandurile care mi-au sagetat, numai la ultimul semafor mintea luminata, pot schimba lumea. Ca pot aduce o oarecare conotatie pozitiva sintagmei “tineretul din ziua de azi”. Nu. De fapt privirea mea bolnavicioasa cerceteaza discret, la fel ca a celorlalti barbati din autobuz, doar ca mascata de cearcane proeminente, decolteul nevestei burtosului, care vorbeste codat cu secretara la telefon si, ca de fiecare data, o ignora si acum. Dar, ca sa nu las sa iasa la suprafata latura mea intunecata sau sa imi scriu biografia, o sa tratez la fel de superficial subiectul, ca tot romanul:

Sunt:
- resursa umana cu cel mai mic salariu din piata
- platit, evident, mult peste valoarea mea
- total impotriva faggot-ilor
Am:
- vicii
- un vis, evident si eu
- un dinte impotriva faggot-ilor

Nu am:
- dusmani, lant, ghiuluri si nici ultimul album guta
- abosolut nimic cu homofobia

Hobiuri:
- ding dong ditch

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu