duminică, 23 august 2009

Unica declaratie de dragoste

Credeam ca avem o relatie speciala cand iti simteam buzele reci, care le racoreau vara pe ale mele. O amorteala imi invaluia tot corpul, imi imuia genunchii si ma balbaiam zgomotos si jenant, in prezenta ta. Numai tu imi deschizi ochii si imi arati alte lumi, cu oameni sinceri si zambitori si ma protejezi de crudul adevar. Cand te tineam de gat si te dezbracam in public, lasand la o parte eticheta si te sorbeam hulpav nu numai din priviri. Iti amintesti? Dimineata cand ma trezeam obosit si buimac si nu mai vroiam sa aud niciodata de tine imi faceai, goala, cu ochiul, dar te respingeam barbar. Ma vei ierta pentru asta vreodata? Esti oaza mea de liniste, cubul meu de gheata in toriditatea verii arzatoare si caldura mea sufleteasca si fizica din iernile geroase. Mirosul tau ma bantuie si sunt gelos cand il simt la alti barbati, pentru ca te vreau doar pentru mine. Imi dai aripi si curaj, dar nimeni nu intelege asta si sunt respins.

PS: Alcoolul dauneaza grav sanatatii fizice si mintale, dupa cum bine se poate vedea.

2 comentarii: