miercuri, 26 august 2009

Manipularea la femei


Stiu, e pleonasm, dar trebuia sa atraga titlul. Barbatii nu manipuleaza, prin definitie, doar au impresia asta. Ei sunt, fie sexi, fie amuzanti, fie cu pula mare, fie cu o putere de convingere iesita din comun, fie bogati, fie au toate “calitatile” in acelasi timp. Si, fiecare, prin oricare dintre calitati a inregistrat unul, sau mai multe succese pe plan sentimental, vertical, orizontal, sau toate trei, moment care coincide fix cu dezvoltarea laturii narcisiste. Acum incepe competitia cu alti masculi: case, masini, puli, etc. Totul e in mintea noastra.

Mi-a fost scris in stele sa dau azi o fuga pe la o alta corporatie, unde am asistat, alaturi de un alt mascul, angajat acolo, la o sedinta in care erau numai femei. Fiind singurul “intrus” si, in interes de serviciu, numai la subiectele de pe ordinea de zi, nu mi-a stat mintea.
Am remarcat, insa, alte aspecte, care m-au facut sa analizez mai mult situatia mea. Oare sunt si eu manipulat? Si daca da, cum? Dar ce se intamplase?

Bun…dupa cateva minute de sedinta se trezeste o cucoana, care intreaba, aparent retoric “nu e cam frig aici?”, moment in care corporatisul, cu cravata de culoarea prazului, falfaind in bataia aerului conditionat, se ridica si opreste aparatul. Sedinta a continuat in aceeasi maniera, cu dinti aratati cordiali si glumite manageriale, scurt timp dupa care, sufocat fiind de caldura, la propriu si la figurat, am aruncat si eu o vorba, chipurile retorica: “Fereastra aia e blocata, sau e doar de forma si nu se poate deschide?” Am primit scurt replica de la acelasi corporatist cu camasa mov. “Se poate deschide, dar e foarte multa galagie afara”.

Foto: sxc

2 comentarii:

  1. tu in afara de replica cu fereastra ai mai avut vr'un imput in sedinta? sau erai invitatul spectator?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, tinere corporatist. Am mai avut unul la negocierea salariului si cand am cerut o cafea. Ca doar eram la un interviu de angajare.

    RăspundețiȘtergere