duminică, 18 octombrie 2009

La cererea cititorilor: Spuf

Se pare ca in cazul departamentul de creativitate al deja celebrilor fauritori de reclame la pufuleti, zicala creativitatea loveste cand te astepti mai putin este adevarata. Dupa succesul inregistrat cu clipul in care personajul principal isi pierduse capul dupa pufuleti, ceea ce se poate traduce psihologic prin pierderea temporara a capului (a se citi mintea), acelasi creativ recidiveaza. Probabil in timp ce isi plimba ogarul afgan prin parc si isi baga pufuleti in nas sa sperie copiii rautaciosi, care ii ziceau ca seamana cu patrupedul pe care il plimba in lesa, creativitatea il lovi fix in numele tatalui pe acelasi salariat al agentiei publicitare.

Si, „spuf” a mai luat nastere o capodopereta care sa ne spele creierii si sa ni-i umple de malai in lungile pauze publicitare. Dupa cum se poate vedea in clip (link jos), un domn contrabasist la patru ace, pe care il striga pustii din cartier lessie se transforma in caine si, probabil convins de nevasta de noile performante „limbistice” singura lui problema devine forma pufuletilor, nu faptul ca naparleste sau ca poate sa-si spele lentilele ochelarilor direct de pe nas (a se citi bot), cu limba.

Reclama aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu